De 6 træningsbrixe

Kilk på felterne nedenfor for at se mere

Bryst og Benpresbrix

e1bbc2e169aa189dd21b6d4f185c1a00

Du ligger på ryggen med et ben på hver del. Brixen bevæger benene ud, og samler dem igen. Former og styerker ydre- og indersiden af benene. Trimmer og forbedre hoftens bevægelighed. Samtidig formes bryst, skuldre og øvre ryg.

Mavebrix

30bce9a11b2a6966ab330d872829302c

Du ligger på ryggen, og brixen løfter benene op og ned. Formindsker og former hele mavens muskel-gruppe, mens den øvre ryg strækkes. Mobiliserer hoften, knæ og baller.

Ryg- og armmassagebrix

4855adef4c3d27d8a46609ef7ca59141

Lig med ryggen, hvor det øverste af brixen vipper nænsomt op og ned. Puden masserer øverste del af ryggen, og løsner infiltrationer og spændinger. Løfter brystkassen – det giver plads til lungerne. hjælper brystet med at udvide sig, så vejrtræk-ningen bliver lettere. Former og styrker brystet, øvre ryg, øvre arme og skuldre. Alt dette giver en bedre kropsholdning.

Sidebøjningsbrix

fb9a188313df3901c6a9bdb4ff52e023

Lig på ryggen med taljen, hvor den bøjelige del af brixen starter. Brixen svinger roligt fra side til side. Træner, styrker og smidiggør taljen, hoften og de lange rygmuskler. Styrker og giver fleksibilitet i lænden og øvre ryg.

Ben- og hoftebrix

76bdf678f91d9c8bc8fcb03b1cf4949b

Man ligger enten på ryggen eller maven med et ben i hver del. Brixene bevæger benene skiftevis op og ned. Træner benmusklerne på for- og bagside, sædemuskler, lænden, hofter samt de skrå mavemuskler.

Ballebrix

4e886b6167cc1c43b76ecfab5e1d2a45

Sædepartiet ligger på de to puder, som skiftevis masserer hver balle, styrker hofte og mave. Løsner op i bækkenpartiet og lænden. Er med til at nedbryde cellulite (appelsinhud). Vibration i brixen, afslapper musklerne, og efterlader kroppen totalt afslappet.